Maart!

Schande dat ik mijn maart project niet eerder heb laten zien. Maar was eigenlijk niet tevreden over de foto, maar had de haar lintjes al aan mijn nichtje gegeven en dus kwam er van een foto maken niks meer.

Afbeelding

Ik had twee blauwe lintjes genomen en aan beide uiteinden wat leuke kleurige kraaltjes gedaan. Mijn nichtje was er super blij mee. En ze moesten gelijk in d’r haren dat begrijpen jullie wel.

Dit bericht werd geplaatst in Maart 2012: Haar-stuff. Bookmark de permalink .

Een reactie op Maart!

Geef een reactie

