Compliment.

Toen het thema van april bekend werd dacht ik nou dat is niet moeilijk ik had gelijk allerlei ideeën, maar helaas mijn naaimachine ging kapot en had ik in een keer geen ideeën meer. Totdat…. Wij zijn een poosje terug bij een workshop positief opvoeden geweest. En daar moesten we aan het eind van de avond een complimenten doosje maken. We kregen papier lijm en een lucifer doosje. Ik heb manlief nog nooit zien knutselen maar hij deed ijverig mee:-) Nu hebben we dus twee complimenten doosjes we bewaren ze nog maar een poosje tot Nathan wat groter is. Maar het was best leuk om zo eens samen wat te knutselen. Hier ons eindresultaat.

Image

Dit bericht werd geplaatst in April 2012: Baby / kind. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

