Maart: Twee kleine Haar’tjes

Een beetje laat, maar goed zoals ik vorige keer al schreef: beter laat dan nooit.

Ik heb niet specifiek iets rond het thema gemaakt. Ik had wel graag iets voor het haar willen maken, maar heb zelf geen meid die daar iets mee kan (sorry, ik draag niet echt meer bloemenspeldjes enzo) en m’n zus klonk niet erg enthousiast :P. Wel heb ik iets gemaakt voor twee kleine gupjes die nog geboren moeten worden en die toevallig ook nog een meisje zijn.

Voor de een haakte ik, geheel in stijl van de babykamer, een roze hertje.

Image

En voor de ander maakte ik twee schildpadjes, omdat haar vader daar zo’n fan van is 🙂

Image

Beide ouders waren er heel blij mee!

Dit bericht werd geplaatst in Maart 2012: Haar-stuff. Bookmark de permalink .

Een reactie op Maart: Twee kleine Haar’tjes

  1. ettepet zegt:

    Leuk leuk leuk!!!

Geef een reactie

