April: knuffeltjes

Het meeste wat ik haak is wel voor kinderen. Daar zijn nou eenmaal de leukste dingen voor te vinden. Of eigenlijk: knuffels haken is leuk en kinderen houden van knuffels!

Afgelopen maand had ik drie bestellingen, allemaal voor kindjes.

De eerste was van Angel die een eigenwijze dreumes heeft, voor wie ze graag een auto wilde. Ik moest wel zelf iets ontwerpen, want echt leuke gratis patronen zijn er niet. Hij is een beetje scheef, maar wel erg schattig vind ik.

De andere twee waren bestellingen van mijn zus. Twee van haar middelbareschool vriendinnen zijn ook zwanger en ze wou een leuk kraamcadeautje voor ze. Het werden Koosje en Floortje van Christel Krukkert

Dit bericht werd geplaatst in April 2012: Baby / kind. Bookmark de permalink .

2 reacties op April: knuffeltjes

  1. ettepet zegt:

    Geweldig!

  2. Antoinette zegt:

    Heel erg leuk! Ik ken de knuffels van Christel Krukkert. Ik maak ze af en toe zelf ook. Ben Fan van haar beesten. En die auto vind ik helemaal geweldig!

Geef een reactie

