Op de valreep

Vanmiddag , net op de  valreep, poste ik mijn pakje voor deze maand met thema cadeautje!!

Cadeautjes zijn altijd leuk om te geven en te krijgen 😀

Maar wie oh wie kan er bij de brievenbus gaan liggen wachten?? Ik weet niet hoeveel mensen er al wat hebben en wie er nog met smart wacht op een pakje (ja ikzelf haha)

Oke kleine sneak preview dan maar???

Tja dan moet je even hier kijken want het foto’s plaatsen lukt me even niet 😦 meer

Dit bericht werd geplaatst in Januari 2011: Cadeautjes. Bookmark de permalink .

3 reacties op Op de valreep

  1. creadientje zegt:

    Héle leuke stofjes, ik ben benieuwd!!

  2. Helen zegt:

    Ja …maar er zit nog meer in het pakje … 😀 haha nu word de ontvanger helemaal nieuwsgierig…

  3. oeh…spannend… ik wacht nog met smart dus wie weet…. 😉

Geef een reactie

