eindelijk mijn project(je) Beestenboel

Het duurt even maar dan heb je ook wat zegt men meestal. Nou ik werd even  keihard geveld door een griep en die gooide zoveel roet in het eten dat ik het never nooit red om voor eind oktober mijn eigenlijk gewilde project af heb….maar wel een super-cute mini projectje :-). Komt ie:

En ik stuur ‘m op als cadeautje naar… 🙂 dat vertel ik lekker niet. Op mijn eigen blog zal ik de foto’s van het grote project plaatsen die nog niet geheel af is. Ik pieker me ondertussen al suf over het nieuwe thema….had van de week een leuk idee maar die is weggedreven in mijn “snothoofd”…

Greetz Helen

Dit bericht werd geplaatst in September 2010: Beestenboel. Bookmark de permalink .

2 reacties op eindelijk mijn project(je) Beestenboel

  1. creadientje zegt:

    Wat een leuke slab zeg!!
    Hoop dat je snel weer helemaal opgeknapt bent, beterschap!

  2. ettepet zegt:

    Heel leuk! Klein maar fijn mag ook hè 😉

Geef een reactie

